The Veggie Sisters

Νόστιμες και υγιεινές χορτοφαγικές συνταγές
Σαλάτα με πλευρώτους
Σαλάτες

Σαλάτα με μανιτάρια πλευρώτους

Να μια αγαπημένη σαλάτα που είναι από μόνη της ένα κυρίως γεύμα, νοστιμότατο και πολύ υγιεινό.

Πριν πάω στην συνταγή θέλω να μοιραστώ μαζί σας την χαρά μου, η μικρή Χαρά είπε σήμερα Μπαμπά, μαμά. Τα είπε και τα δύο η μικρούλα μου, μην έχει κανείς παράπονο. Ως σωστή χαζομαμά είναι πολύ χαρούμενη…. Κανονικά γλυκάκι θα έπρεπε να σας κεράσω, αλλά προσέχουμε……….. Ας φτιάξουμε λοιπόν αυτή την υπέροχη σαλάτα με πλευρώτους και πιπεριές! Πεντανόστιμη και θρεπτική!
Σαλάτα με πλευρώτους
Υλικά:
 500 γρ. πλευρώτους σε φέτες
πιπεριές χρωματιστές (1 κόκκινη, 1 κίτρινη, 1 πορτοκαλί)
πρασινάδα της αρεσκείας σας
2 σκελίδες σκόρδο, λιωμένες
3 κ.σ. μουστάρδα
λίγο ελαιόλαδο
χυμός λεμονιού
ρίγανη
αλάτι και πιπέρι
σουσάμι, παπαρονόσπορος
Μπορείτε να προσθέσετε ντάκο, κριτσίνια  και ό,τι άλλο τραβάει η ψυχή σας.
Εκτέλεση:
 Βάζω σε ένα μπολ τις πιπεριές, τα μανιτάρια, το σκόρδο, τη ρίγανη, το αλατοπίπερο, τη μουστάρδα, λαδολέμονο και τα ανακατεύω. Τα αδειάζω σε ταψί στρωμένο με λαδόκολλα, ψήνω στο φούρνο για 35 περίπου λεπτά στους 200 βαθμούς στον αέρα. Αφήνω το ταψάκι να κρυώσει λίγο και ρίχνω μέσα στο ταψί την πράσινη σαλάτα, για να πάρει τα ζουμιά, πασπαλίζω με σουσάμι και την σερβίρω. Τσεκάρω, αν χρειάζεται περισσότερο λαδολέμονο. Καλή σας απόλαυση!
Print Friendly, PDF & Email
(Visited 344 times, 1 visits today)

10 Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *